Brev:
Hjemmelavet vælling på Profylac
29. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Hjemmelavet vælling på Profylac
Hej
Jeg vil gerne lave vælling til min søn på 4 mdr, som får profylac og bliver ammet. Når man selv laver vælling med profylac, hvordan skal man så regne med vandet, hvis man måler vandet op inden man koger det i gryden, så er en del jo fordampet inden man tilsætter profylacén, og hvor meget profylac skal der så i?
På dåsen står der at i 40 ml vand skal der tilsættes 1 strøget mål.
På forhånd tak.
Hilsen
Pernille
Ps. jeg har læst de andre svar, men der står bare 4-6 mål alt efter mærke.